Het aftellen is begonnen ... - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen ... - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen ...

Door: Rixt, Su-Elle en Saskia

Blijf op de hoogte en volg Wings

08 Juni 2014 | Nederland, Oldehaske

Daar zitten we dan ons eerste reisverslag te schrijven voor de liefhebbers die ons willen volgen tijdens onze reis naar Moldavië. Als je ons wilt blijven volgen kun je je aanmelden met je e-mailadres zodat je bij iedere update een mail ontvangt.

Over vier weken vertrekken we vanaf Schiphol met het vliegtuig naar Boekarest om van daar met een busje naar Borceag te rijden. Dat betekent dat we nu al volop in de voorbereidingen zitten. Paspoorten, inentingen, aanmelden ambassade, spelletjes bedenken, lijstjes maken en de hele mik mak! We zijn bezig met het schrijven van een clublied en op zoek naar bijbehorende mascotte Molly waarmee we de kinderen kunnen verblijden.

Volgende week zondag hebben we een zogenaamde 'uitzwaaidienst' in de feesttent in Haskerhorne. Hier zal Janneke Pikkert van Livingstone iets gaan vertellen over onze reis en zullen Rianne H en Trineke hun persoonlijke motivatie delen.

Via Whatsapp hebben we geregeld contact om de ditjes en datjes met elkaar door te nemen. Het wordt steeds gezelliger! We zullen nu iedere week bij elkaar komen tot aan de reis, zodat we goed voorbereid in Moldavië aan de slag kunnen.

Wij hebben er enorm veel zin in!

Het volgende verslag zullen we over twee weken posten.

Groeten van de hele Wingsgroep,

Frank, Ismay, Laurens, Rianne H, Yorrit, Rianne M, Hendrikus, Trineke, Freddy, Ynke, Rixt, Loekie, Betty, Saskia en Su-Elle.

• 08 Juni 2014 - 20:44

Annette Van Harderwijk:

Dit wordt voor ieder een onvergetelijke reis. Veel succes met de voorbereidingen !!

• 08 Juni 2014 - 22:10

I.Schokker:

Wij wensen jullie allen een goede voorbereiding.

• 09 Juni 2014 - 02:00

Hans:

Aan de voorbereidingen zal het niet liggen;-) Maak er een mooie tijd van met elkaar en de Moldaviers!

• 09 Juni 2014 - 10:34

Betty:

Mooie start van ons reisverslag. Ben heel benieuwd naar het vervolg en wat we allemaal gaan beleven!

• 09 Juni 2014 - 15:43

Janneke:

Super allemaal en dan vanaf nu regelmatig(er) op de hoogte gehouden! Ik heb me gelijk aangemeld voor de mailinglist en ben benieuwd hoe jullie alles gaan ervaren. Goed voorbereid op pad!
    Lieve groet,

• 09 Juni 2014 - 16:56

Barbara&Gjalt:

Mensen, heel veel succes aldaar en vooral -na een hopelijk geslaagde missie- een behouden thuiskomst.

• 09 Juni 2014 - 17:05

Joke Wiersma:

heel veel suc6

• 09 Juni 2014 - 21:12

Yvonne:

Veel suc-6 allemaal en Sas ... dikke knuf

• 10 Juni 2014 - 16:16

Martine:

Ik sluit me bij voorgaande sprekers aan: Veel succes, leuk om dit te volgen, en kom veilig weer thuis! Alle goeds en liefs, Martine

• 15 Juni 2014 - 17:55

Angela:

Super dat jullie dit gaan doen!
    Heel veel succes, we gaan jullie volgen!

• 16 Juni 2014 - 21:18

Jikke De Jong:

GEWELDIG !!!!ZET HEM OP ALLEMAAL!!!

• 22 Juni 2014 - 18:06

Saskia:

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties.
    Fantastisch dat jullie ons volgen!
    Blog nr. 2 volgt zeer binnenkort.
    Groet van alle "Wings-ers".

• 05 Juli 2014 - 21:55

Jenny Koopman:

Zitten voor voetbal en denk aan jullie of de reis goed is verlopen,wacht op het eerste mooie reis verhaal xx