Het is zover! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Rixt en Ismay

Blijf op de hoogte en volg Wings

04 Juli 2014 | Nederland, Oldehaske

Na een jaar vol voorbereidingen vertrekken we dan morgenochtend echt! Om half 5 gaan we, vanuit de kerk, met de bus naar Schiphol. Dan vliegen we naar Boekarest om vanuit daar met een busje naar Borceag te gaan.

De zenuwen lopen al op en de allerlaatste puntjes worden nu op de i gezet. De koffers zijn gepakt, de laatste mailtjes zijn verstuurd en onze Whatsapp-groep staat roodgloeiend.
We zijn erg nieuwsgierig, en ook wat gespannen, om te zien wat ons daar te wachten staat.

Alle vijftien leden van de Wings-groep hebben speelgoed en voetbalkleding in de koffer voor de kinderen in Moldavië. We hopen daar ons goed in te kunnen zetten voor het bouwen van de kerk en de kinderen goed te kunnen vermaken. We zullen ongetwijfeld veel plezier beleven met de kinderen.

Jullie zullen ons volgende verslag lezen wanneer wij in Moldavië zitten.
Bedankt voor alle lieve berichten en spullen die jullie ons hebben geschonken. En natuurlijk het geld waardoor wij deze reis kunnen maken.

We hebben er zin in!

Tot de volgende keer,
Trineke, Rianne den H., Yorrit, Laurens, Ismay, Rianne M., Frank, Loekie, Su-Elle, Rixt, Ynke, Hendrikus, Freddy, Betty en Saskia

• 04 Juli 2014 - 23:22

Geerpetra:

Goede reis!

• 05 Juli 2014 - 08:42

Prakash Peereboom:

Heel veel plezier daar! Komen jullie volgend schooljaar er iets over vertellen op school? Zou leuk zijn! Groeten Prakash

• 05 Juli 2014 - 12:53

Dominee:

Eindelijk op Eigen Vleugels! De hele geloofsgemeenschap wenst jullie een reis met geweldig mooie ervaringen en avonturen. We zullen komende zondagen aan jullie denken. Doe de mensen in Moldavie onze hartelijke groeten. Jullie zijn ook een beetje ambassadeurs van onze kerk. Oant sjen!

• 05 Juli 2014 - 13:12

Johanna En Mischa:

Hoi Wings groep en Ynke mem!!

Goeie reis naar Borceag en een hele leuke tijd met elkaar. We lezen al jullie verslagen en leven dan ook een beetje van afstand mee met jullie avonturen.

Groetjessss

• 06 Juli 2014 - 08:34

Marja:

Blij dat de reis goed is gegaan. Ik ben heel benieuwd naar jullie eerste indrukken en hoop dan ook snel op een verslag van de reis en de eerste dag.
    Geniet ervan en in dikke tut foar Yorrit!
    Marja