Intereszand - Reisverslag uit Borceag, Moldavië van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu Intereszand - Reisverslag uit Borceag, Moldavië van Wings Moldavië - WaarBenJij.nu

Intereszand

Door: Loekie, Ismay, Su-Elle (en Frank voor de titel)

Blijf op de hoogte en volg Wings

10 Juli 2014 | Moldavië, Borceag

Na een heftige in-slaap-huil-sessie om Oranje (zucht), zijn we vandaag weer hard aan het werk gegaan. De dag begon een uurtje later, omdat het gisteren erg laat is geworden. De wedstrijd hebben we gekeken in een kamertje zo groot als de gemiddelde keuken (klein dus). Met negentien levende broeikassen zaten we nagelbijtend verspreid over zowel bed als vloer. Ondanks de zware tegenslag was dit erg bijzonder.

Vandaag was er in de ochtend nog weinig voor ons te doen. In de middag zijn we echter flink aan de bak geweest. We zijn een van de weinigen die kunnen zeggen dat we staand in een paardenkar zand in de Moldavische kerk hebben gegooid.

De dag zag er voor de rest net zo uit als de anderen, er is veel regelmaat en dat is best prettig. We zijn dit keer vroeg teruggelopen naar huis zodat iedereen lekker bij kon slapen.

We hopen dat het ook met al onze lezers goed gaat. Morgen zullen we een blog posten met persoonlijke berichtjes van alle Wingers gericht aan hun vrienden en familie, deze is dus minder interessant voor onbekende volgers. Tot dan!

Lieve groet voor alle thuisblijvers,
Trineke, Rianne den H., Yorrit, Laurens, Ismay, Rianne M., Frank, Loekie, Su-Elle, Rixt, Ynke, Hendrikus, Freddy, Betty en Saskia

(En gefeliciteerd aan Luuk (kleinzoon van Ynke) met zijn eerste verjaardag!)

• 10 Juli 2014 - 22:48

Hielkje:

Hoi lieve allemaal,

Een bijzondere ervaring om het voetbal op zo'n manier te zien. Zand scheppen uit een paardenkar, tsja dat maak je thuis niet mee. :-)
    Super al die nieuwe ervaringen.

groetjes uit Frankrijk van Hielkje en Andre xx

• 11 Juli 2014 - 06:33

Egbert:

Hoi mem,

Namens Luuk wil ik je bedanken voor het verjaardagskado van jullie. Nog geen tijd gehad om de film te zien, doen we na onze vakantie. We rijden vandaag naar Frankrijk, voor twee weken Picardië. Emma en Anna hebben er veel zin in en kletsen honderd uit op de achterbank. Luuk laat ook van zich horen, hij heeft het steeds over bebbe bebbe. V

• 11 Juli 2014 - 06:37

Egbert:

Volgens mij bedoelt hij; beppe beppe. We hopen dat jullie nog een goede en productieve laatste week hebben daar in Moldavië. Succes met alles en tot snel.

Dikke knuffel en een tut,

EAEAL